Outbound

TeleManager Outbound kan voor verschillende doeleinden worden ingezet. Hieronder enkele voorbeelden.

  • Afspraken maken (agendaplanning)
  • Reactiveren oude klanten
  • Telefonische verkoop
  • Uitnodigingsacties
  • Opvolgen van offertes
  • Afnemen enquêtes
  • Kwalificeren adressen
  • Genereren leads
  • Opvolging beursleads
  • Opvolgen direct mail
  • Opschonen adressen

  •  
    De basis is het snel nabellen en verwerken van adressen. Omdat de doelstellingen per project kunnen verschillen kan er per project worden aangegeven worden wat er binnen het project nodig is, zodat de agent alleen die onderdelen ziet die binnen het project van belang zijn. In onderstaande video’s wordt getoond hoe een agent de adressen snel kan verwerken o.b.v. de doelstelling.
     

  • Nabellen en verwerken adressen
  • Afspraken maken (agendaplanning)
  • Toesturen informatie (per e-mail)
  • Verrijken adressen
  • Afnemen enquête
  • Reistijdoptimalisatie
  •  
    1. Nabellen en verwerken adressen
    In onderstaande video wordt getoond hoe een agent adressen selecteert, belt en verwerkt.

    2. Afspraken maken (agendaplanning)
    In onderstaande video wordt getoond hoe een agent afspraken maakt voor de account manager van de klant.

    3. Toesturen informatie (per e-mail)

    4. Verrijken adressen

    5. Afnemen enquête
    In onderstaande video wordt getoond hoe een agent een enquête afneemt.

    Vraag de demo aan en ontvang gelijk een e-mail met inlog gegevens